14.10.2020

SUSU by POLA z miłości do zwierząt - TOP FOR DOG

 



    Moda na bransoletki sznurkowe z pięknymi zawieszkami zaczęła się około 10 lat temu. Każda młoda dziewczyna chciała mieć swoja własną, okraszoną personalizowanym grawerem. Wtedy jeszcze nikt nie myślał, że Psy zaczną mieć tak świadomych właścicieli, którzy dosłownie oszaleją na punkcie swoich pupili i będą chcieli mieć jak najwięcej gadżetów związanych właśnie z nimi.



SUSU by Pola to młoda polska firma, która szturmem weszła w świat psiarzy, a to właśnie przez asortyment, który oferuje, sylwetki psów wykonane z wysokiej, jakości materiałów tj.: złoto próby 585, srebro próby 925, srebra pozłacanego. Mamy możliwość wyboru, z czego chcemy, aby nasza sylwetka psa była zrobiona.

Każda bransoletka powstaje w ścisłej współpracy z właścicielem, dzięki temu tworzone ozdoby stają się unikatowe i nabierają ogromnej wartości sentymentalnej.

Susu charakteryzuje lekkość, kobiecość, precyzja, delikatność oraz trwałość. Ta ostatnia cecha jest wyrazem nieustającej ekscytacji twórczyni niezwykłymi w swojej mocy więziami człowieka i psa.

Srebrne zawieszki pokrywane są najtwardszym z platynowców czyli szlachetnym rodem, dodatkowo każda zawieszka zostaje pokryta warstwą zabezpieczającą czyli polimerem, który wydłuża trwałość biżuterii i zapobiega uczuleniom.

Jeśli ktoś wybierze sobie wersję pozłacaną, srebro pokrywane jest 1 mikronem 24 karatowego złota przy czym do wyboru mamy złoto w kolorze żółtym lub różowym.

SUSU By Pola daje możliwość wyboru stałych form zawieszek, czyli serce z łapką, metki, kostki. Jeśli się skontaktujecie z Właścicielką przez Instagram bądź profil na Facebooku wykonacie dowolny wzór, jaki wam się tylko zamarzy, oczywiście, ale musza to być jednak proste linie, bo inaczej może być ciężko z wycięciem wymarzonego kształtu. Całej wyjątkowości bransoletce nadają grawery, które Właściciel może sobie, Zażyczyć, aby zostało wykonane na jego egzemplarzu.

Moje cacuszko to, kształt długowłosej Chihuahua, którą sobie sama znalazłam oraz 8 maleńkich serduszek dokładnie tyle ile mam Gangusów każde jedno serduńko podpisane imieniem Cziłek.



Całość zawieszona na czerwonym sznurku, wybrałam styl wiązania, który, w Susu jest zarezerwowany dla mężczyzn,  jestem typem babki, która nie lubi wiszących elementów przy dłoniach więc stąd ten wybór. Całość to jest coś pięknego, mam nadzieje ze bransoletka będzie ze mną jak najdłużej, bo nie wyobrażam sobie już, aby zabrakło jej na moim ręku.




Musicie wiedzieć, że decydując się na bransoletkę od Susu, jeśli by Wam się cokolwiek działo ze sznurkiem bądź zadziałoby się coś z zawieszką, to macie możliwość wymiany sznurka bądź naprawy zawieszki, jeśli oczywiście to nie zdarzyło się z Waszej winy. Wystarczy skontaktować się z Właścicielką, która dokłada wszelkich starań, aby sprostać wymaganiom kupujących.

Powiem Wam, że jestem mocno związana z Gangusami i cieszy mnie fakt, ze teraz już są zawsze ze mną, już nie tylko na tatuażach ale teraz  mam już każdego jednego serce zawsze przy mnie  J

Polecam z Całego serca <3



 

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz