12.09.2019

MODNA KOZA , obroże w Monstery - recenzja dla TOP FOR DOG







Modna Koza, firma która szyje szelki, smycze obroże i na tych ostatnich się skupimy, ponieważ zostały zgłoszone do tegorocznej edycji TOP FOR DOG. 



Zgłoszona obroża w hitowy i bardzo modny  wzór  liście   Monstery, do wyboru 3 kolory : zieleń, żółty oraz czerń. Wszyscy moi znajomi wiedza ze czarny to mój ulubiony kolor wiec w takim zestawieniu kolorystycznym nie mogłam wybrać inaczej ;)
Modną Kozę znam od jakiegoś czasu i już wtedy zauważyłam duży nacisk na detale i jakość wykonania.




Po otwarciu paczki, wzór niesamowicie zwraca na siebie uwagę, jakość materiału użytego do uszycia obróżek na najwyższym poziomie. Zero wystających nitek, solidne okucie do podpięcia smyczy no i nie można tu pominąć plastikowego zapięcia z certyfikatem i dodatkowym zabezpieczeniem przed przypadkowym rozpięciem się klamry!





Wielki plus za to rozwiązanie, ja sama niestety kiedyś miałam taka sytuacje, że zapięcie przy pociągnięciu na smyczy a umówmy się nie mam amstaffa po prostu się rozpięło. 

Otrzymaliśmy 6 obróżek w 2 rozmiarach :

  • 4 szt w rozmiarze x 1,5 cm szerokości, regulacja 20-25 cm
  • 2 sz w rozmiarze x 2 cm szerokości, regulacja 25-30 cm
Jeśli masz problem z dobraniem rozmiaru i szerokości, firma chętnie pomoże w doborze odpowiedniego modelu i rozmiaru. Zresztą wszystko jest szyte na wymiar wiec ciężko o pomyłkę i złe dopasowanie.





Obroża w białe Monstery na czarnym, widziałam w trakcie zgłoszeń oczami wyobraźni jak Gangusy będą w niej wyglądać i nie myliłam się. Wyglądają obłędnie, nawet w gęstej długiej sierści można dostrzec wzór  i samą obroże ;) Potrzebowałam codziennych obroży, które często lubią się u nas brudzić, zużywać, Cziłki mimo ze małe lubią się dobrze pobrudzić a wtedy tak jak i my zmieniamy garderobę, Gangusy tez ją zmieniają i nawet nie protestują przy tym :P 




Obroże bardzo łatwo doczyścić, materiał jest jakby lekko śliski więc brud też tak do końca się mocno nie łapie. Po praniu, wrzuciłam z naszymi ciuchami i absolutnie nic się z nią nie stało a po wyschnięciu wyglądała jak nowa.  

Projekty Modnej Kozy od pierwszego momentu kiedy zobaczyłam je po raz pierwszy, zwracają na siebie uwagę, w takiej ilości wzorów każdy na pewno coś znajdzie dla siebie.
Wzór w Liście Monstery, idealnie wpasowuje się w nadchodząca jesień, Czilki będą pięknie wyglądać podczas jesiennych spacerów w tych obrożach. Mimo ze to obroża „codzienna” w czarnym kolorze wygląda niezwykle elegancko i cieszy oko na Cziłkowych szyjkach.




Dziękujemy Bardzo Modnej Kozie za obróżki do testów, nasz głos w Top For Dog ma zapewniony  :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz