16.09.2019

SelectaHTC, SUPREME Glossy Mask, SUPREME Odżywka Dwufazowa Pielęgnacyjno-Nabłyszczająca - recenzja dla TOP FOR DOG







Z produktami firmy SelctaHTC spotkam się po raz pierwszy. Muszę przyznać, że dość mocno mnie zainteresowały te odzywki ponieważ mam w domu wystawowego psa długowłosego.
Lolek ma dość uciążliwa sierść do pielęgnacji, o ile cala reszta ma cudowne podatne na pielęgnacje włosie tak z nim mam odwieczny problem.

Pokładałam duże nadzieje w tych produktach i się nie zawiodłam. Sierść zaraz po wysuszeniu pięknie przylegała do ciała, nim mu nie odstawało, ja nie musiałam się nawet przykładać przy suszeniu żeby jakoś mu to włosie przyklepać.

W dodatku i odzywka i maska przepięknie pachną. Minął już tydzień od kąpieli a on za uszkiem ma jeszcze ich zapach ;)
Sierść widać już po 1 użyciu zmieniła swój wygląda, sierść jest nawilżona, świecąca , czesanie teraz to sama przyjemność dla nas obojga, bo Lolek zasypia jak kiedyś przy tej czynności 😊

SUPREME Glossy Mask.
Pojemność: 250ml.


Przeznaczenie:
Innowacyjny produkt służący do przywracania naturalnej urody wyjątkowo wymagającej sierści klientów ekskluzywnych salonów groomerskich.
Maska zawiera keratynę, oleje i prowitaminę B5, dzięki czemu działa w sposób wielowymiarowy: odbudowuje warstwę lipidową naskórka, regeneruje i wzmacnia sierść, zamyka łuski włosa, nadaje szacie blask, ułatwia rozczesywanie, działa silnie antystatycznie, przedłuża efekt „czystej” sierści, podkreśla naturalny odcień szaty.
Maskę Supreme rozcieńczoną z wodą w stosunku min. 1:4 można stosować również jako odżywkę. Ponad 90% naturalnych składników, bez szkodliwych parabenów, bez barwników.

SUPREME Odżywka Dwufazowa Pielęgnacyjno-Nabłyszczająca


Przeznaczenie:
Efektowny i skuteczny produkt pielęgnacyjny.
Dzięki zawartości keratyny, protein, jedwabiu i oleju z awokado nadaje sierści blask i jedwabistą strukturę. Odżywka doskonale ułatwia rozczesywanie nawet najbardziej wymagającej i skołtunionej szaty wrażliwych zwierząt, a także wykazuje działanie antystatyczne. Prowitamina B5 wzmacnia i regeneruje warstwę lipidową naskórka.
 Polecany zarówno do suchej, jak i mokrej sierści. Produkt dostępny w sprzedaży z atomizerem lub triggerem. Przed użyciem wstrząsnąć. Bez szkodliwych parabenów.

 Przed






 Po



Oba produkty rewelacyjne , choć zdecydowanie moje serce podbiła maska Supreme Glossy mimo, że trzeba ją trzymać 3 min aby zadziałała jak należy.
Bardzo się ciesze ze w plebiscycie TOP FOR DOG znalazły się te produkty, od dawna szukałam rozwiązania dla Lolka 😊
Bardzo dziękujemy SelectaHTC za produkty a was zachęcamy do glosowania😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz