7.09.2019

PSIA NORKA - recenzja dla TOP FOR DOG







Legowiska, legowiska, w przypadku większej ilości Psiaków jest jak z karmą, ciężko wszystkim przypasować a jak wiadomo mieszkania nie są z gumy i kolekcjonowanie kolejnych legowisk nie wchodzi w grę.

 Psią Norkę pierwszy raz zobaczyłam na Instagramie, zainteresował mnie opis Właścicielki że w końcu odzyskała łóżko, pomyślałam sobie ohoo przydało by się takie, bo wiecie my z całą 6stką sypiamy.



Miałam dla Cziłek kilka „norek”, „rękawów” ale to takie bardziej płaskie i bardziej do położenia na kanapie niż jako typowo legowisko, ale to jednak nie było TO aczkolwiek z tych dobrodziejstw najchętniej korzystają Gandzia i Bunia, te to wiecznie zakopane pod koce lub kołdry nawet w upały.



Otrzymaliśmy Psią Norkę do testów, uwierzcie nawet ja miałam zaciesz jak rozpakowywałam, materiał jest tak cudownie miękki coś ala takie futerko, moje psy przy wyciąganiu jej oszalały jakby wiedziały ze to coś naprawdę extra.

Zresztą zobaczcie sam,  filmik z pierwszych minut użytkowania ;)



Gangusy stały się jej fanami, WSZYSTKIE. Nawet Boguś , który głównie sypia na podłodze !

dla mnie to był taki niesamowity widok i on z rozmarzoną minką wylegujący się na samym środku Norki..



Cziłki to małe podkołderniki, tylko czyhają na moment żeby móc wejść na lóżko i zakopać się pod kołdrą, ale uwierzcie, że teraz zanim się zorientują że poszłam spać mijają godziny, a oni dopiero późno w nocy sobie przypominają ze przecież oni to w sumie chcieliby wejść do lóżka ;)



Posłanie jest bardzo mięciutkie, idealnie izoluje od podłogi przez swoją grubość, poducha ma podwójne wypełnienie z  gąbki tapicerskiej i miękkiej kulki silikonowej, dodatkowo posiada zamek więc można sobie regulować ilość wypełnienia, no ale po co wyciągać skoro jest takie wygodne ;)



Pokrowiec do poduchy jest całkowicie zdejmowalny i z łatwością można go wyprać, ja naszą norkę wstawiłam do prania na 40st, wirowanie na 800. Wiecie co, pierwszy raz widziałam żeby legowisko po wyschnięciu był dosłownie jak nowe !  zresztą materiał wysechł w ekspresowym tempie a dodam ze akurat było u nas załamanie pogody i nie było zbyt ciepło, wiec tu jest kolejny plus.

przed


po 


Norki są w 3 rozmiarach, wiec nawet większy psiak znajdzie dla siebie idealny rozmiar 
  • ·        60 cm grubość poduchy 10 cm
  • ·        80 cm grubość poduchy 10 cm
  • ·        100 cm grubość poduchy 15 cm


Największą zaleta Norki jest jej cudowna norkowatość  , możliwość zagłębiania się w jej przytulne otchłanie co daje radość Cziłkom a w szczególności najbardziej Gandzi i Buni.
Jest tyle możliwości korzystania z niej, że każdy z naszej szóstki znalazł idealne rozwiązanie dla siebie, jedni całkiem zakopani, jedni do połowy wysunięci a niektórzy po prostu uwielbiają sobie na niej poleżeć.



Legowisko Norka jest tak skonstruowane, że psiak może się samodzielnie nakryć, materiału do przykrycia jest troszkę więcej niż poduszki, dzięki temu tworzą się fałdy materiału, psiak wkładając pyszczek może sam bez problemu podważyć „kołderkę” i wpełznąć do środka.



Musze przyznać, ze testy Norki były najprzyjemniejszymi jakie nam się trafiły w Top For Dog, Psia Norka jest absolutnie fantastyczna, Naprawdę warto zainwestować w taki gadżet biorąc pod uwagę wszystkie zalety , cena jest naprawdę adekwatna do jakości. Jest to must have każdego psiarza, którego psiak uwielbia sypiać zakopywać się pod kołdry, koce. Norka spełnia tez role azylu gdzie może się schować przed całym światem i bezpiecznie uciąć drzemkę lub porządnie się wyspać. 
Poza tym widok Czilek na Psiej norce mowi sam za siebie, w sumie to odzyskaliśmy kanapę w ciągu dnia ;)



Gorąco Dziękuje firmie PSIA NORKA za wybór Cziłek na testerów, a Wam polecam z całego serca to Cudo. Będziecie mogli na nie zagłosować w TOP FOR DOG .




Ps. Jak tylko ogarniemy tylko nowe lokum, zamawiam większą Norkę  😁

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz