29.06.2019

Recenzja - Naklejcary






         Oklejanie samochodów ma sporą grupę zwolenników jak i tych, którzy swojego auta by za nic w świecie nie okleili. 
Ja należę do tych pierwszych, wiec gdy pojawiła się propozycja przetestowania naklejki od NAKLEJCARY , nie zastanawiałam się nad zgłoszeniem :)

Zanim naklejka do nas przyszła, skontaktowałam się z firmą aby wybrać wzór, chciałam spersonalizowaną więc firma przygotowała dla mnie 3 projekty wzorów do wyboru.

Naklejka przyszła porządnie zabezpieczona tak aby w trakcie transportu nie pogniotła się, zapakowana w folię, kartonik oraz z pełną instrukcją naklejania.






Samo naklejanie nie jest jakoś specjalnie trudne, choć przyznam się, że wolałam żeby zrobił to M. gdyby coś się zepsuło to nie będzie na mnie :P



Udało się nakleić i powiem szczerze.. wyglądało bosko! 




Już na następny dzień jadąc do pracy, a mam kilka świateł po drodze, widziałam w lusterku przynajmniej 2 osoby, które wyciągnęły telefon żeby zobaczyć co to takiego to Shaggy Gang                ( przynajmniej tak mi się wydawało bo nagle się pojawiał się uśmiech na ich twarzy :D ) , 
naklejka wywoływała uśmiechy wśród kierowców a  tym bardziej ze była  to już druga naklejka 
na samochodzie z Cziłkami .





Pojeździłam z naklejką około 3 tyg, przeżyła deszcz, trudne warunki jakie panują u mnie w pracy 
(pyły itd. Pracuje w dużej firmie gdzie wszystko lata w powietrzu) podczas mycia na myjce bezdotykowej, pod wpływem ciśnienia z pistoletu z wodą,  naklejka została na swoim miejscu. Podczas mycia na myjce szczotkowej nie miałam zastrzeżeń wszystko się trzymało, ale niestety mój samochód i ja nie nacieszyliśmy się naklejka długo.. :(

Miałam wypadek, samochód poszedł do kasacji a razem z nim moja naklejka..

tak pożegnałam się z samochodem i moja naklejką :( 



Po 3 tyg „użytkowania” mogę śmiało polecić NAKLEJCARY FB. <klik> Śmiało możecie zamawiać u nich naklejkę i oklejać wszystko na co tylko macie ochotę . ;)

Firma bierze udział w plebiscycie TOP FOR DOG i będzie można na nią wysłać głosik ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz